Bolonjski podiplomski program Tehnika – področje izobraževanja 3. stopnje
Predmetnik s kreditnim ovrednotenjem študijskih obveznosti 2013-2014
Vrsta in delež učnih enot glede na njihovo vključenost v strukturo programa
1. LETNIK, prvi semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
1 | Sodobna gradiva in obdelovalne tehnologije | obvezni | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | ||||||||
2 | Dimenzioniranje strojnih delov in konstrukcij | obvezni | S. Glodež | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | ||||||||
3 | Koncepti in modeli didaktike tehnike | obvezni | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | ||||||||
4 | Izbirni pedagoški predmet 1) 4) | obvezni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
5 | Izbirni pedagoški predmet 1) 4) | obvezni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
Skupaj | 75 | 50 | 125 | 755 | 900/30 |
1. LETNIK, drugi semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
6 | Izbirni pedagoško – didaktični predmet 2)4) | izbirni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
7 | Izbirni tehnični predmet 3) 4) | izbirni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
8 | Izbirni tehnični predmet 3) 4) | izbirni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
9 | Individualno raziskovalno delo I | obvezni | 5 | 5 | 355 | 360/12 | ||||||||||
Skupaj | 45 | 35 | 80 | 820 | 900/30 |
1) Študent izbere poljubna izbirna predmeta iz nabora petih pedagoških predmetov (Kurikularna teorija, Teorija vzgoje, Psihologija v edukaciji, Metodologija pedagoškega raziskovanja, Specialna pedagogika).
2) Študent izbere poljubni izbirni predmet iz nabora pedagoško-didaktičnih predmetov. Študent lahko izbere tudi predmet iz nabora petih pedagoških predmetov (Kurikularna teorija, Teorija vzgoje, Psihologija v edukaciji, Metodologija pedagoškega raziskovanja, Specialna pedagogika), če ga ni izbral že v zimskem semestru prvega letnika.
3) Študent izbere poljubna izbirna predmeta iz nabora tehničnih predmetov.
4) Če je število študentov manj kot 10, se predmet izvaja v ustrezno zmanjšanem obsegu.
V prvem semestru prvega letnika opravlja študent tri obvezne predmete in dva izbirna pedagoška predmeta, ki predstavljajo osnovo doktorskega študija s področja tehnike v izobraževanju. V drugem semestru prvega letnika študent nadgradi znanje z dvema izbirnima predmetoma na tehničnem področju in enim izbirnih predmetom na pedagoško didaktičnem področju. Hkrati prične z individualnim raziskovalnim delom na ustrezni problematiki s področja izobraževanja v tehniki. V dveh semestrih opravi študent/ka 1800 ur organiziranih in individualnih oblik študijskega in raziskovalnega dela ter zbere 60 ECTS kreditnih točk.
2. LETNIK, tretji semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
10 | Izbirni tehnični predmet 1)2) | izbirni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
11 | Izbirni pedagoški predmet 1)3) | izbirni | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||||||||
12 | Individualno raziskovalno delo II | obvezni | 5 | 5 | 535 | 540/18 | ||||||||||
Skupaj | 30 | 25 | 55 | 845 | 900/30 |
1) Če je število študentov manj kot 10, se predmet izvaja v ustrezno zmanjšanem obsegu.
2) Študent izbere ustrezen predmet tehnične smeri iz podiplomskih študijskih programov drugih domačih ali tujih fakultet oziroma univerz, lahko pa tudi predmet iz nabora izbirnih tehniških predmetov predloženega študijskega programa, če ga ni izbral že v prvem letniku študija.
3) Študent izbere ustrezen predmet pedagoške smeri iz podiplomskih študijskih programov drugih domačih ali tujih fakultet oziroma univerz, lahko pa tudi predmet iz nabora izbirnih pedagoških predmetov ali izbirnih pedagoško-didaktičnih predmetov predloženega študijskega programa, če ga ni izbral že v prvem letniku študija.
V zimskem semestru drugega letnika opravlja študent poljubna izbirna predmeta iz podiplomskih študijskih programov domačih ali tujih fakultet oziroma univerz (en predmet tehniške smeri in en predmet pedagoške smeri). Študent lahko izbere omenjena predmeta tudi iz nabora izbirnih predmetov predlaganega študijskega programa, v kolikor jih ni izbral že prej. V zimskem semestru drugega letnika študent opravlja tudi individualno raziskovalno delo, ki ga nadaljuje še v letnem semestru drugega letnika. V dveh semestrih drugega letnika opravi študent/ka 1800 ur organiziranih in individualnih oblik študijskega in raziskovalnega dela ter zbere 60 ECTS kreditnih točk.
2. LETNIK, četrti semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
13 | Individualno raziskovalno delo III | obvezni | 10 | 10 | 890 | 900/30 | ||||||||||
Skupaj | 10 | 10 | 890 | 900/30 |
3. LETNIK, peti semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
14 | obvezni | 10 | 10 | 890 | 900/30 | |||||||||||
Skupaj | 10 | 10 | 890 | 900/30 |
3. LETNIK, šesti semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
15 | obvezni | 20 | 20 | 880 | 900/30 | |||||||||||
Skupaj | 20 | 20 | 880 | 900/30 |
V zimskem semestru tretjega letnika opravlja študent individualno raziskovalno delo, letni semester pa je namenjen izdelavi in zagovoru doktorske disertacije. V dveh semestrih tretjega letnika opravi študent/ka 1800 ur raziskovalnega dela ter zbere 60 ECTS kreditnih točk.
Izbirni pedagoški predmeti
Št. | predmet | nosilec | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||
PR | SE | SV | LV | TE | ||||||
1 | Kurikularna teorija | M. Ivanuš Grmek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
2 | Teorija vzgoje | M. Pšunder | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
3 | Psihologija v edukaciji | K. Bakračevič Vukman | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
4 | Metodologija pedagoškega raziskovanja | B. Čagran | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
5 | Specialna pedagogika | M.Schmidt | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 |
Izbirni pedagoško – didaktični predmeti
Št. | predmet | nosilec | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||
PR | SE | SV | LV | TE | ||||||
6 | Tehniška ustvarjalnost pri pouku in dejavnostih | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
7 | Edukacijske kompetence | M. Kordigel Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
8 | Ergonomija v tehničnem izobraževanju | S. Fošnarič | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
9 | Informacijsko komunikacijske tehnologije pri poučevanju tehnike | I. Gerlič | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
10 | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | ||||
11 | Multimedijske tehnologije pri poučevanju tehnike | M. Krašna | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
12 | Sodobne metode poučevanja tehnike | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
13 | Sporazumevanje za inženirje | M. Kordigel Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
14 | Učenje na daljavo | M. Debevc | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 |
Izbirni tehnični predmeti
Št. | predmet | nosilec | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||
PR | SE | SV | LV | TE | ||||||
15 | Projektiranje in konstruiranje z računalnikom | S. Glodež | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
16 | Alternativne energije in energetika | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
17 | Hitra izdelava | I. Drstvenšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
18 | Integrirani obdelovalni sistemi | J. Balič | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
19 | Mehanizmi | K. Gotlih | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
20 | Mehki sistemi vodenja | N. Muškinja | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
21 | Modeliranje in identifikacije | N. Muškinja | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
22 | Načrtovanje in upravljanje proizvodnje | B. Aberšek | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
23 | Pogonska tehnika | M. Šraml | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
24 | Računalniško podprto prostorsko modeliranje | B. Dolšak | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
25 | Robotika | K. Gotlih | 15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 | |||
26 | Tehniški predpisi |
S. Glodež, J. Kramberger |
15 | 10 | 25 | 155 | 180/6 |