Namen načrtovanih aktivnosti je doseči kurikularno prenovo in spremembe za zeleno, odporno, trajnostno in digitalno povezano univerzo.

Aktivnosti, ki so se pričele izvajati 1. 9. 2022 se bodo nadaljevale vse do konca leta 2025, vrednost projekta je 26.009.119,83 EUR, od tega je 24.095.588 EUR financiranih iz sredstev Mehanizma za okrevanje in odpornost.

Na naši članici bomo izvajali projekt z naslovom: Naravoslovno-matematične vsebine pri razvoju digitalnih kompetenc (Naziv pilotnega projekta v angleščini: Natural Science and Mathematics Content in the Development of Digital Competences.)

Pilotni projekt, ki se bo izvajal na FNM UM, v trajanju od 1. 9. 2022 do 31. 8. 2025, bo zajemal primerjavo med visokošolskimi in univerzitetnimi študijskimi programi na področju matematičnih in fizikalnih učnih enot. Primerjava bo osredotočena predvsem na fizikalne procese v okolju in optimizacijo energijskih procesov ter na vsebine, ki vključujejo razvoj energetske pismenosti in omogočajo obravnavo na način, ki spodbuja razvoj naprednih digitalnih kompetenc, kot na primer reševanje problemov, meritve, modeliranje, napovedovanje, simulacije ter smiselna uporaba IKT. Na podlagi rezultatov analiz se bodo izvedele delavnice/tečaji iz tistih tematik, za katere se bo izkazalo, da niso zadostno utrjene, so pa študentom nujno potrebne za boljšo prehodnost, razvoj prej omenjenih kompetenc ipd. V sklope proste izbirnosti bodo te vsebine ponujene tudi študentom na drugih študijskih programih Univerze v Mariboru ter tudi drugim posameznikom, z možnostjo pridobitve mikrodokazila.

Vodja pilotnega projekta: doc. dr. Eva Klemenčič.

Vodja koordinacije med sodelujočima članicama: red. prof. dr. Robert Repnik.

Koordinatorica pilotnega projekta: asist. dr. Petra Cajnko.

Accessibility