V okviru pilotnega projekta Naravoslovno-matematične vsebine za razvoj digitalnih kompetenc bo za visokošolske učitelje, študente in diplomate, kot tudi za vse ostale zainteresirane izvedena delavnica na temo: Obrnjena učilnica v podporo razvoja naravoslovnih in digitalnih kompetenc.

Vljudno vabljeni na 10. javno delavnico, ki jo bo v torek, 29. 10. 2024 ob 14. uri izvedel prof. dr. Robert REPNIK.

Predavanje bo potekalo v sejni sobi PEF UM ter na daljavo.

Vodja pilotnega projekta: doc. dr. Eva Klemenčič

Povzetek delavnice: Obrnjena učilnica v podporo razvoja naravoslovnih in digitalnih kompetenc

Obrnjeno učenje in poučevanje omogoča intenzivnejšo individualizacijo učenja. Za razliko od nekaterih tradicionalnih načinov poučevanja, pri katerih se praviloma vsebine študentom podajajo na fakulteti frontalno (večinoma v večjih skupinah) in kjer se izvajalec pedagoškega procesa usmerja predvsem na podajanje snovi ter svojo razlago, študenti pa na zapisovanje in pomnjenje, je pri obrnjenem poučevanju večja stopnja osredotočenosti na študenta. Običajni učni pristopi temeljijo na oblikah in metodah, ki potekajo v predavalnicah in laboratorijih, pri čemer je izobraževanje prostorsko in časovno determinirano in omejeno. Pri obrnjenem poučevanju pa študenti med obravnavo vsebin na fakulteti usvojijo le del znanj, obsežnejši del pa usvojijo s samostojnim delom v drugih okoljih ter času, ki jim ustreza. Ta način terja višjo stopnjo razvitosti digitalnih kompetenc tako pri študentih kot pri izvajalcih pedagoškega procesa, vendar za to obstajajo številna uporabna informacijska orodja. V usposabljanju bomo sprva predstavili razvoj in namen tega pristopa, njegove potencialne prednosti in težave ter podali osnovne napotke za njegovo koristno uporabo. Pogovorili se bomo o vlogi visokošolskega učitelja in sodelavca ter študenta ob uporabi tega pristopa v univerzitetnem izobraževanju. V okviru samostojnega dela bodo udeleženci iskali priložnosti za vključitev tega pristopa v lasten proces učenja oziroma poučevanja. Sledila bo analiza in evalvacija podanih predlogov v luči potrebne stopnje razvitosti digitalnih kompetenc za njihovo izvajanje. Nato bodo podane še dodatne usmeritve za učinkovito izvajanje obrnjenega poučevanja ter zaključki.

Delavnica spada v sklop: digitalne kompetence

 Dosežki znotraj te delavnice bodo za udeležence naslednji:

  • Razumevanje koncepta obrnjenega poučevanja.
  • Razvoj digitalnih kompetenc.
  • Izboljšanje didaktičnih spretnosti.
  • Praktična uporaba obrnjenega učenja.
  • Analiza in evalvacija pristopa.
  • Izdelava načrta za obrnjen pouk.

 

NOVOST: Udeleženci prejmete Potrdilo o udeležbi na delavnici.

Accessibility