Prošnje, skladno z
Navodili za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta Univerze v Mariboru, obravnava Komisija za študijske zadeve FNM UM.

Z navedenim aktom so določena enotna merila za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov v primerih:

Postopek se začne na prošnjo študenta, ki mora biti pisna in oddana na posebnem obrazcu (Univerzalna prošnja za izjemne odobritve vpisa študenta v višji letnik, za ponavljanje letnika, za podaljšanje statusa študenta .

K zapisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele v Referat za študentske zadeve do spodaj navedenih rokov.
V primeru nepopolne ali nerazumljive prošnje, ali če k prošnji ne bodo priložena dokazila, bomo študenta pozvali izključno na njegov elektronski naslov ime.priimek@student.um.si, da v roku treh dni od prejema poziva prošnjo dopolni.

K prošnji je treba obvezno priložiti:

  • dokumentacijo, zahtevano v Navodilih za presojo prošenj študentov za posamezni primer, in
  • potrdilo o plačilu stroškov za izdajo odločbe v višini 18,10 EUR.

Podatki za plačilo stroškov izdaje odločbe KŠZ FNM UM
Nalogodajalec:  podatki študenta (ne staršev)
Prejemnik: UM Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Koroška c. 160, 2000 Maribor
Namen plačila: izdaja sklepa KŠZ FNM UM
Koda namena: GDSV
IBAN:  SI56 0110 0600 0020 490
BIC banke prejemnika:   BSLJSI2X
Referenca : SI00 0029

6.1 ROKI ZA ODDAJO PROŠENJ IN DATUMI OBRAVNAVE:

  • Do 2. 9. 2024 je rok za oddajo prošenj za podaljšanje statusa študenta.

Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 9. 9. 2024 (prošnje za izjemno napredovanje v višji letnik ali ponovni vpis v letnik se na tej seji ne bodo obravnavale, ker še poteka jesensko izpitno obdobje).

  • Do 18. 9. 2024 je rok za oddajo prošenj za izjemno napredovanje v višji letnik, ponovni vpis,  za pridobitev posebnega statusa študenta.

Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 24. 9. 2024.

6.2 OBJAVA SKLEPOV KŠZ PO REŠITVI PROŠENJ IN ROKI ZA ODDAJO VPISNE DOKUMENTACIJE 

Izpis sklepov Komisije za študijske zadeve o rešitvah vlog študentov bo s pravnim poukom objavljen predvidoma v dveh delovnih dneh po vsaki seji na spletni strani fakultete:

https://www.fnm.um.si/index.php/predstavitev-tudija/tudijski-programi-2/komisija-za-tudijske-zadeve/

Študenti, ki vam bo Komisija ugodno rešila prošnjo na seji dne:

  • 9. 9. 2024, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 16. 9. 2024;
  • 24. 9. 2024, oddate vpisno dokumentacijo takoj po objavi rezultatov, in sicer najkasneje do 26. 9. 2024.

Potrditev e-vpisa in izpis vpisnega lista sta možna šele po obravnavi in pozitivni rešitvi na KŠZ FNM UM. Za ureditev vpisa upoštevajte navodila v točkah Vpisni postopek, Vpisna dokumentacija ter se seznanite s točko Način plačila in višina vpisnih in drugih stroškov.

 

 

 

Accessibility