Prošnje, skladno z
Navodili za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta Univerze v Mariboruobravnava Komisija za študijske zadeve FNM UM.

Z navedenim aktom so določena enotna merila za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov v primerih:

Postopek se začne na prošnjo študenta, ki mora biti pisna in oddana na posebnem obrazcu (Univerzalna prošnja za izjemne odobritve vpisa študenta v višji letnik, za ponavljanje letnika, za podaljšanje statusa študenta (PDF)oz. Univerzalna prošnja za izjemne odobritve vpisa študenta v višji letnik, za ponavljanje letnika, za podaljšanje statusa študenta (docx).

K zapisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele v Referat za študentske zadeve do spodaj navedenih rokov.
V primeru nepopolne ali nerazumljive prošnje, ali če k prošnji ne bodo priložena dokazila, bomo študenta pozvali izključno na njegov elektronski naslov ime.priimek@student.um.si, da v roku treh dni od prejema poziva prošnjo dopolni.

K prošnji je treba obvezno priložiti:

  • dokumentacijo, zahtevano v Navodilih za presojo prošenj študentov za posamezni primer, in
  • potrdilo o plačilu stroškov za izdajo odločbe v višini 18,10 EUR.

Podatki za plačilo stroškov izdaje odločbe KŠZ FNM UM
Nalogodajalec:  podatki študenta
Prejemnik: UM Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Koroška c. 160, 2000 Maribor
Namen plačila: izdaja sklepa KŠZ FNM UM
Koda namena: GDSV
IBAN:  SI56 0110 0600 0020 490
BIC banke prejemnika:   BSLJSI2X
Referenca : SI00 0029 + vpisna številka

6.1 ROKI ZA ODDAJO PROŠENJ IN DATUMI OBRAVNAVE:

  • Do 2. 9. 2024 je rok za oddajo prošenj za podaljšanje statusa študenta.
    • Obravnavane bodo na seji KŠZ FNM UM 9. 9. 2024 (prošnje za izjemno napredovanje v višji letnik ali ponovni vpis v letnik se na tej seji ne bodo obravnavale).
  •  Do 18. 9. 2024 je rok za oddajo prošenj za izjemno napredovanje v višji letnik, ponovni vpis, za pridobitev posebnega statusa študenta.
    • Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 24. 9. 2024.

6.2 OBJAVA SKLEPOV KŠZ FNM UM PO REŠITVI PROŠENJ IN ROKI ZA ODDAJO VPISNE DOKUMENTACIJE:

Izpis sklepov  Komisije za študijske zadeve o rešitvah vlog študentov bo s pravnim poukom objavljen predvidoma v dveh delovnih dneh po vsaki seji na spletni strani fakultete (https://www.fnm.um.si/index.php/predstavitev-tudija/tudijski-programi-2/komisija-za-tudijske-zadeve/

Študenti, ki vam bo Komisija ugodno rešila prošnjo na seji dne:

  • 9. 2024, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 16. 9. 2024;
  • 9. 2024, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 26. 9. 2024.

 

Accessibility