V okviru pilotnega projekta Naravoslovno-matematične vsebine za razvoj digitalnih kompetenc bo za visokošolske učitelje, študente in diplomate, kot tudi za vse ostale zainteresirane izvedena delavnica na temo: Izzivi in priložnosti vključevanja zunanjih deležnikov v pedagoški proces.

Vljudno vabljeni na 13. javno delavnico, ki jo bo v torek, 10. 12. 2024 ob 14. uri izvedel prof. dr. Robert REPNIK.

Delavnica bo potekala v sejni sobi PEF UM ter na daljavo.

 

Vodja pilotnega projekta: doc. dr. Eva Klemenčič

 

Povzetek delavnice: Izzivi in priložnosti vključevanja zunanjih deležnikov v pedagoški proces

Za sodobno univerzitetno izobraževanje je pomembno, da je aktualizirano ter da se študente sooča z avtentičnimi problemi iz realnega delovnega okolja. Ena izmed možnih poti za dosego tega cilja je vključevanje zunanjih deležnikov v pedagoški proces, kar praviloma omogoča dvosmeren tok informacij, in sicer prenos teorije v prakso ter diskusijo o neposrednih izkušnjah v praksi. Za vzpostavitev tovrstnega izobraževanja obstaja več priložnosti, s katerimi je povezano tudi mnogo izzivov konceptualne in izvedbene narave. Opolnomočenje udeležencev usposabljanja za ustrezno vpeljavo in izvajanje pedagoškega procesa, ki bo vzpostavil in razvijal sodelovanje med visokošolskimi institucijami ter institucijami iz delovnega okolja, bo pripomoglo k razvoju kompetenc za digitalni in zeleni prehod. Udeleženci se bodo usposobili za prepoznavanje težav, do katerih lahko pride pri vključevanju strokovnjakov iz institucij s področja (ne)gospodarstva v visokošolsko izobraževanje ter zanje predlagali, oblikovali in analizirali možne pristope k reševanju in odpravljanju zaznanih težav. Obravnavali in ovrednotili bodo potencialne prednosti in slabosti vključevanja zunanjih deležnikov v izvedbo visokošolskega pedagoškega procesa s stališča institucij (fakultete, zunanji deležniki) in vključenih oseb (mentorji, študentje). Izvedba sestoji iz predavanja, samostojnih aktivnosti udeležencev, pogovora in evalvacije.

Delavnica spada v sklop: pedagoški pristopi & učne metode

Dosežki znotraj te delavnice bodo za udeležence naslednji:

  • Razumevanje koncepta vključevanja zunanjih deležnikov v pedagoški proces.
  • Sposobnost prepoznavanja izzivov pri sodelovanju z zunanjimi deležniki.
  • Razvijanje kompetenc za oblikovanje rešitev.
  • Evalvacija prednosti in slabosti sodelovanja z zunanjimi deležniki.
  • Razumevanje pomena digitalnega in zelenega prehoda.
  • Praktične veščine in pristopi za učinkovito izvedbo pedagoškega procesa.
  • Povezovanje teorije s prakso.

NOVOST: Udeleženci prejmete Potrdilo o udeležbi na delavnici.

Accessibility