Študijski program je akreditirala Nacionalna agencija za kakovost v visokem šolstvu (NAKVIS) in je bil leta 2015 vpisan v razvid študijskih programov pri Ministrstvu za šolstvo.
Klasifikacija KLASIUS-P: 14 Izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev
Klasifikacija KLASIUS-P 16: 0114 – Izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Vodja: izr. prof. dr. Andreja Špernjak, andreja.spernjak@um.si
Namestnica: doc. dr. Eva Klemenčič, eva.klemencic@um.si
Koordinatorji študijskih smeri:
Izobraževalna biologija: izr. prof. dr. Andreja Špernjak, andreja.spernjak@um.si
Izobraževalna matematika: izr. prof. dr. Niko tratnik, niko.tratnik@um.si
Izobraževalna fizika: prof. dr. Robert Repnik, robert.repnik@um.si
Izobraževalna tehnika: red. prof. dr. Mateja Ploj Virtič, mateja.plojvirtic@um.si
Izobraževalna kemija: doc. dr. Janja Majer Kovačič, janja.majer@um.si
Izobraževalno računalništvo: izr. prof. dr. Igor Pesek, igor.pesek@um.si
Trajanje študija: 5 let, 10 semestrov, 300 ECTS
Strokovni naslov:
- magister profesor predmeta A* in predmeta B*
- magistrica profesorica predmeta A* in predmeta B*
- okrajšava: mag. prof. predmeta A* in predmeta B*
* Naslov in okrajšava se določita glede na izbrana predmeta: matematika, fizika, biologija, kemija, računalništvo, tehnika
PREDMETNO SPECIFIČNE KOMPONENTE DIPLOMANTA
POGOJI ZA NAPREDOVANJE PO PROGRAMU
DOLOČBE O PREHODIH MED PROGRAMI
Shema študijskega programa Predmetni učitelj (PDF)
Študijski program Predmetni učitelj je sestavljen iz dveh obveznih smeri, ki ju kandidat izbere iz nabora smeri ob vpisu v program in obveznega splošno pedagoškega modula. Študij se zaključi z magistrskim delom in magistrsko seminarsko nalogo. Študijski program Predmetni učitelj je zastavljen po naslednji shemi:
Pripravo študijskih programov v okviru projekta Študijski programi biologije in ekologije delno financira Evropska unija in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013, razvojne prioritete 3. »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«, prednostne usmeritve 3.3 »Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva« in je bil izbran na javnem razpisu »Implementacija bolonjskega procesa – sofinanciranje aktivnosti pri razvijanju študijskih programov visokega šolstva v letih 2008 in 2009«.