V okviru pilotnega projekta Naravoslovno-matematične vsebine za razvoj digitalnih kompetenc bo za visokošolske učitelje, študente in diplomate, kot tudi za vse ostale zainteresirane izvedena delavnica na temo: Digitalne kompetence za izobraževanje (Digital Competences for Education).

Vljudno vabljeni na 14. javno delavnico, ki jo bo v četrtek, 6. 2. 2025 ob 14. uri izvedla Assoc Prof. Snježana Babić, Ph.D.

Delavnica bo potekala v ANGLEŠKEM JEZIKU, v sejni sobi PEF UM ter na daljavo.

 

Vodja pilotnega projekta: doc. dr. Eva Klemenčič

 

Povzetek delavnice: Digitalne kompetence za izobraževanje (Digital Competences for Education)

V sodobnem visokošolskem izobraževanju skoraj vsi učitelji vključujejo digitalne tehnologije v svoje poučevanje, vendar se obseg njihove uporabe razlikuje glede na njihove digitalne kompetence in druge dejavnike v izobraževalnem okolju. Namen tega predavanja je motivirati učitelje, da izboljšajo svoje digitalne kompetence in bolj učinkovito uporabljajo e-učenje, s posebnim poudarkom na hibridnem modelu poučevanja, ki je postal najpogosteje uporabljen pristop v visokošolskih institucijah. V tem kontekstu bo predavanje predstavilo koncepte digitalnih kompetenc učiteljev skozi evropski okvir DigCompEdu in predstavilo konceptualni okvir za uporabo e-učenja v hibridnem učnem okolju. Ta okvir povezuje kompetence učiteljev s teorijami in modeli sprejemanja digitalnih tehnologij ter pojasnjuje tri ravni vključevanja digitalnih tehnologij v visokošolsko poučevanje. Cilj predavanja je zato opolnomočiti učitelje za bolj učinkovito uporabo digitalnih tehnologij, s čimer bi izboljšali interaktivnost, personalizacijo in celotno kakovost visokošolskega izobraževanja.

In contemporary higher education, although almost all teachers integrate digital technologies into their teaching, the extent of their application varies depending on their digital competencies and other factors within the educational environment. The aim of this lecture is to motivate teachers to improve their digital competencies and use e-learning more effectively, with a particular focus on the hybrid teaching model, which has become the most widely adopted approach in higher education institutions. In this context, the lecture will introduce the concepts of teachers’ digital competencies through the European DigCompEdu framework and present a conceptual framework for applying e-learning in hybrid teaching environments. This framework connects teachers’ competencies with theories and models of digital technology acceptance, explaining the three levels of digital technology integration in higher education teaching. Therefore, the lecture aims to empower teachers to apply digital technologies more effectively, thereby enhancing interactivity, personalization, and the overall quality of higher education instruction.

Delavnica spada v sklop: digitalne kompetence

Dosežki znotraj te delavnice bodo za udeležence naslednji:

  • Izboljšano razumevanje digitalnih kompetenc.
  • Praktično znanje o orodjih za e-učenje.
  • Povečana ozaveščenost o ravneh integracije tehnologije.
  • Povečana samozavest pri uporabi digitalnih tehnologij.
  • Razvoj veščin za hibridno poučevanje.
  • Prepoznanje pomena dolgoročne digitalne strategije.
  • Sodelovalna izmenjava idej.

 

NOVOST: Udeleženci prejmete Potrdilo o udeležbi na delavnici.

Accessibility